
نمی تونستم از رفتن منصرفش کنم- پس چی کار کردی؟- نشستم کنار دریچه ، سیگارم رو روشن کردم و رفتنش رو دیدم..- بعدش رفتی خونه؟- نه ، یه پاکت سیگار کشیدم ، گفتم شاید برگرده..- بعدش چی؟ رفتی خونه؟- آره رفتم خونه و همه عکس هاش رو جمع کردم...- سوزوندی؟- نه، گذاشتم تو انبار..- چرا نسوزوندی؟- دیوونه شدی ؟ شاید برگرده !...
ادامه مطلب