دل نازک شدمخیلی دل نازک
کاش میشد بفهمم دل نازکی مریضیه!باید نمونه برداری کنن!؟ازمایشی چیزی؟!میشه جراحی کرد دل نازکی رو حلش کرد؟!یا نه تا اخرش باید همچین سپری کرد؟!
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4 تاريخ: يکشنبه 4 شهريور 1403 ساعت: 21:26