دل نازک شدمخیلی دل نازککاش میشد بفهمم دل نازکی مریضیه!باید نمونه برداری کنن!؟ازمایشی چیزی؟!میشه جراحی کرد دل نازکی رو حلش کرد؟!یا نه تا اخرش باید همچین سپری کرد؟! بخوانید...