
من تک و تنها، تنها ترین آدم روی زمین از نبودش شرمنده میشی گاهی اینقد دلتنگش میشی که اگهخودش بفهمه از نبودش شرمنده میشی یکشنبه پنجم شهریور ۱۳۹۶ ❤ 11:28 ❤ تک و تنها ❤ ...
ادامه مطلب
اولین بارون بهاریم نشست رو سر و شونه هامخیلی بارون دوس دارمبا اینکه حال این روزام اصلا خوب نیست و قدم زدن تو سرما و علی الخصوص زیر بارون مث سم میمونه برام قدم بزدم تا شاید ذره ای اروم شمبا هر قدمم شعر بارون سیاوش میخوندم بارونو دوست دارم هنوز چون تورو یادم میارهحس میکنم پیش منی وقتی که بارون میباره این شعر خیلی دوس دارم دلم میخواس زیر بارون اشک بریزم داد بزنم اما نشد چون صدام در نمیادولی چیکار کنیم روزگار تخس منهxa0 بارونو دوست داشتی یه روز تو خلوت پیاده روپرسه پاییزی ما مرداد داغ دست توبارونو د...
ادامه مطلب