من تک و تنها، تنها ترین آدم روی زمین
از نبودش شرمنده میشی
گاهی اینقد دلتنگش میشی که اگه
خودش بفهمه از نبودش شرمنده میشی
یکشنبه پنجم شهریور ۱۳۹۶ ❤ 11:28 ❤ تک و تنها ❤
پاتوق تنهایی...
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نبودش,شرمنده,میشی, نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 13:39