اومدم وبلاگ غم گرفته ی خودم دوباره باز کنم
نمیدونم من نبودم چقد غبار نشسه اینجا. بو که میکنم نمیدونم چرا بوی شادی میده...
نکنه هرکی میومد فاز شادی می گرفت
که خدا رو شکر جواد این وبلاگ بست و دیگه ما از ناراحتی هاش نمیخونیم
اما دیه دلم نیومد یار قدیمی خودم ولش کنم و رفیق نیمه راه بشم
اومدم که باز در این باغ بازش کنم
بگم پاتوق تنهایی من اومدم رفیق
پاتوق تنهایی...
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132