.:: خیلی درگیرم ::.
.:: چون نمیخوام متوجه بشم جای زندگی با من داره با خاطره ها زندگی می کنه ::.
.:: از دیروز کارم شده فکر و خورد شدن و اشک ::.
.:: چون نمیخوام عروسک بودنم بفهمم ::.
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107