ااااه
د لامصب چی بودی شدی خوره ی وجود
د لامصب چی بودی شدی باعث اشک و سجود
نمی بینی وقتی فکر می کنم تو میای
گوشه چشمم اشک میاد من میشم نابود
اره نابود چون میدونم داره سیر میکنه تو گذشته
اره نابود یعنی شاید من هستم یه موجود لاموجود
اره نابود چون کسی نمی دونه که من چی میکشم
اره نابود چون حس می کنم دارم بازی میشم
اااااه د لامصب چرا شدی یه خاطره
د لامصب چرا شدی...
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102