من اونیم که سایه هم نداشت

خرید بک لینک

سلام

خیلی دلم گرفته

از ادما

از زمونه

از زمانه

از هرچی

خیلی دلم برای خودم می سوزه

چون هر چی خوردم از نامردی خوردم

باز میگن چرا گوشه گیری و شدی مثل افسرده ها

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 7:16

صفحه بندی