سلام
خیلی دلم گرفته
از ادما
از زمونه
از زمانه
از هرچی
خیلی دلم برای خودم می سوزه
چون هر چی خوردم از نامردی خوردم
باز میگن چرا گوشه گیری و شدی مثل افسرده ها
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 7:16