همه چیز
میتوانست بر عکس باشد!
مثلا
بجای جای خالیت
همه جا پر بود از بودنت...
به جای دلتنگی
دلم پر از تو بود...
همه ات را من داشتم،
خودم تنهای تنها...
دیگر نگرانی معنا نداشت!
حسادت هم رنگ می باخت...
میدانستم جایت امن است
قرار نیست برای داشتنت با کسی شریک باشم!
آنقدر در خودم قایمت میکردم تا یکی شویم.
میشدم منی پر از تو...
میشدی من...
میشدم تو!
پاتوق تنهایی...
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 5:37