کاش تو اینجا بودی:)
خوب میشدیم!
به هم سلام میکردیم
دوست میداشتیم
دستهایِ هم را میگرفتیم وُ
به هم چای تعارف میکردیم
کاش تو اینجا بودی:)
خوب میشدیم!
برای هم خوب میشدیم وُ
برای همه،
خوب
آخر!
باهم که خوب باشیم:)
میخندیم
بهروز لبخند میزنیم وُ
به شب،
لبخند
باهم خوب باشیم؛
همهچیز خوب میشود!
باران بهوقت میآید
نیمکت پُر میشود
خیال خاطرجمع میشود وُ
دلسنگ،
نرم
شاید هم کسی دور باشد وُ
خوب نباشد:)
بعد ما را ببیند بگوید
ای جان
چه قدر اینها خوباند!
وَ نزدیکتر بیاید وُ
با خوبِ خودش خوب شود:)
کاش!
« تو » اینجا بودی
باهم خوب میشدیم
پاتوق تنهایی...
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: کاش تو اینجا بودی, نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 5:37