خدایا خوش به حالت
درآن بالاها نشسته ای نه عزیزی از دست داده ای ....
نه منتظر امدن کسی هستی...
ونه غم از دست دادن کسی دلت را پرآشوب میکند.....
چه زیبا گفت شریعتی
خدایا تو را چه کسی در آغوش میگیرد که اینگونه آرامی.........!
پاتوق تنهایی...
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: خدایا خوش به حالت, نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 5:38