یکم خیال خوش میخوام

خرید بک لینک
کاش یه مغازه بود
آدم می رفت؛می گفت
بی زحمت یکم خیال خوش میخوام
ببخشید این خنده ها از ته دل چندن؟
آقا این آرامشا لحظه ای چند؟
این بی خیالیا که میپاشن رو زندگی مشتی چند؟
از این روزایی که بی بغضن دارین؟
ازین سالای بی رنج اندازه دل ما دارین؟
این شادیا دوام دارن؟
کاش یه جایی بود می شد رفت و بگی
آقا یه زندگی می خوام
بی زحمت جنس خوبش!

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 17:01

صفحه بندی