به زن میرسم......

خرید بک لینک
میخوام از جنگ بنویسم،
به زن میرسم
میخوام از مرد بنویسم،
به زن میرسم
میخوام از درد بنویسم،
به زن میرسم

میدونی آدما همیشه از دغدغه هاشون مینویسن
مثلا انسان اولیه روی دیوار غار،
گاو کشید.
برای انسان گمشده در مدرنیته، برای انسانی که لا به لای ماشین ها داره جون میده
چه دغدغه ای قشنگ تر از عشق؟

میخوام از عشق بنویسم
به زن میرسم.

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 17:11

صفحه بندی