یلدای من است...

خرید بک لینک
شب یلدای من امشب است...
حالا که نیستی
حالا که ندارمت

امشب!!!
هر ثانیه،
دقیقه ای ست و
هر دقیقه
ساعتی!
واای که این ساعت ها و دقایق و ثانیه ها
چه دیر از پس هم میگذرند...!
انگار همه شان
بر سر شکستن غرورم شرط بسته اند...
امشب....!
یلدای من است...
نداشتنت را به سور نشینم یا به سوگ...؟؟؟

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: پنجشنبه 6 آبان 1395 ساعت: 17:12

صفحه بندی