شب یلدای من امشب است... حالا که نیستی حالا که ندارمت
امشب!!! هر ثانیه، دقیقه ای ست و هر دقیقه ساعتی! واای که این ساعت ها و دقایق و ثانیه ها چه دیر از پس هم میگذرند...! انگار همه شان بر سر شکستن غرورم شرط بسته اند... امشب....! یلدای من است... نداشتنت را به سور نشینم یا به سوگ...؟؟؟ پاتوق تنهایی...