نگفتیم چرا؟!

خرید بک لینک

ضربه خوردیم وشکستیم و نگفتیم چرا؟!
ما دهان از گله بستیم و نگفتیم چرا؟!

جای "بنشین" و "بفرما", "بتمرگی" گفتند..!
ما شنیدیم و نشستیم و نگفتیم چرا؟

"تو" نگفتیم و "شمایی" نشنیدیم و هنوز
ساده مثل کف دستیم و نگفتیم چرا؟!

دل سپردیم به آن "دال" سر دشمن و دوست
دشمن و دوست پرستیم و نگفتیم چرا؟!

چه "چراها" که شنیدیم و ندانیم چرا
ما همین بوده و هستیم و نگفتیم چرا

پاتوق تنهایی...

ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نگفتیم چرا,شعر نگفتیم چرا,شکستیم و نگفتیم چرا, نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 0:26

صفحه بندی