سلام اشنای من
خوبی؟
اره این روزا من خیلی غریبه شدم که هیشکی ندارم باش حرف بزنم
تو که زندگیت داری چطوری میخوای برا بدبختی من فکر کنی
منی که ی روزی تو رو داشتم الان تو فکر رفتنشم
توئی که همه ی همدمم بود الان همدم یکی دیگه شده
اره غریبم چون خیلی سخته به کسی حرفات بزنی که میدونی برا یکی دیگس
میدونی چی شده؟
منو تهدیدم کردن که ...
کجا برم به نظرت؟
چیکار میتونم کنم؟
هر روز دارم غم میخورم و غصه
کارم شده هر وقت از محل کارم میام میرم توئ اتاقم در میبندم و موزیک غمگین گوش میدم
پاتوق تنهایی...
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: جمعه 14 آبان 1395 ساعت: 6:55