قانون آدم هاست !
تا زمانی که هستی آسوده اند از بودنت
گاهی تنهایت میگذارند..
گاهی آزارت میدهند ...
و گاهــــے
گمان میکنند قرار است
این بودن ها همیشگی باشد
اما …..
زمانی برایشان عزیز میشوی که دیگر نیستی پاتوق تنهایی...
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: قانون آدم هاست, نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: شنبه 4 دی 1395 ساعت: 17:25