ديدي تو زندگيت يه وقتايي هست كه خيلي به رسيدن به هدفت نزديك شدي،اما زندگيت توي يه لحظه خاص مي ايسته؟
درست مثل وقتي كه پشت چراغ قرمز وايستادي و زمان سنج روي ثانيه ٥ گير ميكنه...
خيلي نزديك شده بودم كه به دستت بيارم اما، چراغ زندگي من هيچ وقت سبز نشد...
موندم پشت خط عابر پياده، رفتنت رو با حسرت نگاه كردم
پاتوق تنهایی...
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: رفتنت,حسرت,نگاه,كردم, نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: سه شنبه 7 شهريور 1396 ساعت: 13:39