گاهـــی باید احساس نکنـــی... تا احساست کنند
گاهــی باید کسی باشی که نیستی.. تا کسی که بودی باشی
گاهــی باید چشمها را بست...تا تو را ببینند
گاهــی باید خوابید... تا شاید بیدارت کنند
گاهــی باید رفت،.. تا بودنت احساس شود
پاتوق تنهایی...ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104