یکی ازم پرسید که چرا به راحتی ادئمای اطرافت رو خطشون میزنی؟
انتظار این سوال رو نداشتم ولی وقتی این سوال رو شنیدم سرم رو اروم انداختم پایین و چشام رو خیس کردم سرم رو بالا اوردم گفتم به سختی.
من تمام تلاشم رو برای موندن می کنم حتی خودم رو خورد می کنم که بمونه کنارم وقتی می بینم فایده نداره وجدادن خودم رو راحت می کنم.
میگم جواد تو تلاشت رو کردی اما دیگه فایده نداره. رفتنی میره و موندنی می مونه. اگه تلاشت رو می دیدی ناراحتیت می دید می موند حالا میخواد بره چشماش رو بسته روی همه چی دیگه ولش کن.
منم بحرف وجدانم گوش میدم میگم بزار بره شاید با یکی خوشبخت تر بشه
منم به سختی خوشبختی رو آرزوش می کنم
پاتوق تنهایی...ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111