خیلی وقتها جواب هزارن سوال خودم رو نمیدم
ولی میگن همه چی از منه. درسته همه ی مشکلها از منه
اما تو هم بفهم من تلاشم کردم به قدر وسع خودمم تلاش کردم اما نشد
نتونستم جواب بگیرم
همین که جواب نگردفتم فکر می کنن من هیچ قدمی بر نداشتم
ولی وجدانم راحته که من قدم برداشتم اما اون نخواست
نشد دیگه من چیکار کنم؟ نمیخواد دیگه من چقدر خودم رو ذلیل کنم؟
پاتوق تنهایی...ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91