یاد گرفتم به کسی دل نبندم
اگه دلبستم به کسی دل ببندم که لایقم باشه
منو فقط برای خودم بخواد نه چیز دیگه ای
عشق یعنی خواستن بی بهانه که من درک کردم...
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 1:24