سلام به ابجی گل خودم
خوبی؟
نمیبینی خوشحالی؟ وقتی میای که من تشریف ندارم وقتی من میام تو تشریف نداری. وقتی میایم که نت داریم وقتی نت هم داریم ما نمیایم.
بهر حال عاشقی که فارغ شده از دنیاست با قُل های غم. چه عشقی چه کشکی چه دوغی...
کدوم عشق؟
عشقی که بیاد و بره بدرد نمیخوره....
پاتوق تنهایی...ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102