بعد تو یه کوه دردم خیابونا رو میگردم اسمت رو لب
منم و حاله خرابم نیومدی تو به خوابم حتی یک شب
منم و بغضای سنگین منم و غم تو و این چشمای خیس
بگو که ازم چی دیدی , چی دیدی ساده بریدی رسمش این نیست
مُردم از این تب بعد از تو هر شب درگیره بارونم برگردی ای کاش فکر دلم باش بی تو نمیتونم
سخته صبوری بیشتر شه دوری قلبی نمی مونه برگرد دوباره اینجا کنار این دله دیوونه
تنگته دله دیوونم کجایی تو نمیدونم خیلی خستم
بعد تو نمیشه دل بست تب تو تویه دلم هست تا من هستم
ما را در سایت پاتوق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101